wtorek, 17 kwietnia 2012

Narysujcie mnie, albo inne nietoperze!

Jeśli tego bloga czytają uczniowie podstawówek lub gimnazjów, albo nauczyciele w tych szkołach, może zainteresuje was informacja, którą znalazłem dziś w Internecie.
Polskie Towarzystwo  „Salamandra” z okazji międzynarodowego Roku Nietoperza ogłosiło ogólnopolski konkurs plastyczny dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów „GACKI 2012”. Tematem konkursu są prace przedstawiające nietoperze lub ich ochronę.
Jest jeszcze trochę czasu! Prace można nadsyłać do 14 maja. Szczegółowy regulamin, a także wzór specjalnej metryczki, którą trzeba dołączyć do rysunku czy malunku, znajdziecie na stronie http://www.salamandra.org.pl/gackiopis.html.
Zachęcam do udziału! Może namalujecie mnie, lub moich znajomych? Przewidziano podobno „atrakcyjne nagrody rzeczowe” (nieoficjalnie się dowiedziałem, że to jest naprawdę wystrzałowy, przydatny sprzęt dobrych marek – więcej napisać nie mogę ;-).
Poprzednio taki konkurs „Salamandra” i inne organizacje przeprowadziły dawno temu – w roku 1999. Zobaczcie na nagrodzone wówczas prace: http://www.gacki.art.pl/konkurs.html. Niektóre są naprawdę faje, ale jestem pewny, że wielu z Was może namalować lub narysować coś co najmniej równie odlotowego!


Brak komentarzy: