wtorek, 29 maja 2012

Dom pod nietoperzem


Wczoraj polatałem trochę po Poznaniu. Wcześniej najadłem się do oporu, więc postanowiłem pozwiedzać. Na szczęście jest tu trochę fajnych terenów łowieckich dla nietoperzy. Wzdłuż rzeki Warty ciągną się miejscami niezabudowane jeszcze brzegi. Zawsze wieczorem lata tu mnóstwo owadów. Poznań ma w swoim obrębie parki, lasy oraz jeziora. Większość miasta stanowią oczywiście tereny zabudowane. Przelatywałem właśnie nad jedną z dzielnic, gdy nagle moją uwagę przykuł olbrzymi nietoperz na budynku. Z początku bardzo się wystraszyłem, ale po chwili zorientowałem się, że to architektoniczny detal. Nie ruszał się wcale i w ogóle miał trochę dziwne proporcje ciała. Ciekawe czemu ktoś umieścił nietoperza na swoim domu? I czemu nadał mu takie złowrogie rysy twarzy? Przecież nietoperze są piękne. Ciekawe czy rozpoznacie, na którym budynku znajduje się ten ornament? 

Nietoperz nad balkonem
Fot. A. Jagielska

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

a może chociaż dzielnicę wskażesz? łatwiej będzie szukać?

Nocny Łowca pisze...

Jak nadal nikt nie zgadnie, to podam dzielnicę. Poczekajmy jeszcze. Gacek